Approved

Puh! Nu är alla godkända att få komma in i USA. Har nyss varit inne och ansökt om visum (ESTA). Jag har varit nervös för det länge, eftersom det blev jättefel för min kompis och hon fick knappt komma in i USA.

Som tur var så fanns det förklaringar för att undvika förrvirring. Och det var bra, för annars skulle vi klickat i fel ruta och jag skulle knappt ha kommit in i USA. Så det ordnade sig.

Man blir allvarligt nervös när man ska ansöka. Pulsen går i 180 och man dubbelkollar uppgifterna typ 4 gånger. USA är ju sååå petiga! Om man så skriver en liten bokstav fel eller nåt, då kanske man inte får komma in.

Nu känns det lite som om en tyngd har lyfts från mina axlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0