Första doppet

Här ligger jag i sängen, nyduschad och nybadad. För ca en timme sen så tog jag årets första dopp i poolen. Åh, det var skönt! Det var ca 26,5 grader - och det är perfekt. Sedan imorse så gick jag ut med Engla själv och det gick jättebra. Sen kollade jag upp våra favvorestauranger i NY och London, för att avsluta med ett dop. Allt under Englas vakande öga där hon låg i skuggan på gräsmattan. Jag simmade några längder och hoppade runt lite och njöt. Så nu är det skönt att ligga i sängen.


Och - vilken jävla skräll! Robin Söderling slog ut världsettan Nadal i Franska Öppna. Hur gick det till? Helt otroligt! Och ingen kanal sände matchen. Han måste ju bli en kandidat till Bragdguldet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0