Herregud!

Jag tittar på en repris av Larger Than Life. En dokumentär om sjukligt feta människor. Gud vad äckligt! Varför bryr dom sig inte om hälsan? Asså, visst att man trivs och det är jättebra, men man kan ju dö om man väger så mycket! Jag såg ett par tidigare, där killen knappt kan andas (för att kvinnan ligger på honom) när dom har sex. Och - det tyckte hon bara var kul! Verkar ju väldigt kul....

En annan sak jag inte förstår är dessa s k "feeders". De som vill ha en fet kvinna och matar henne tills hon är "idealstor". Varför tillåter kvinnorna att männen "matar" dom och blir "Larger than life"? Jag trodde att män ville ha en levande flickvän!

Om en man sa att han ville att jag skulle gå upp massa i vikt för att HAN ville ha en sån kvinna, då skulle jag säga "Hej då" direkt!

Ja, herregud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0