Lyckodag!

Läste nyss att Beyonce fick fem plus! Det kan jag tänka mig. Förra året tyckte jag hennes konsert var 5 plus. Så nu har hon haft tid att putsa för att det ska bli ännu bättre. Inte för att hon behöver...

Jag läste låtlistan från hennes konsert. Listen var med!
Förra året när jag gick på konserten tvekade jag länge om jag skulle gå, men jag köpte en biljett. Jag hade inte hört så mycket om Beyonces låtar mer än de som går på radio och Destinys Child. Men jag blev helt frälst på konserten! Det var så coolt! Jag hade inte sett Dreamgirls eller hört låten "Listen" men när hon sjöng den så rös jag. Ordentligt! Det var så bra!!
Hoppas det blir så bra nu.

Åh, idag har jag äntligen fått boken Jag, Tina med posten. Jag har letat efter boken ända sedan jag såg filmen och hittade boken på ett antikvariat (eftersom den är ganska gammal så har ingen "vanlig" bokhandel den). Det ska bli så roligt att läsa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0