Smaksensationen uteblev

Idag tvingade jag pappa att köpa McFlurry. Dom har en ny smak - Marängsviss. Eftersom jag älskar Marängsviss så var mina förväntningar höga.

Men jag blev besviken. Iofs fick jag chokladsås istället för banansås för den var slut. Men det blev för mycket. Men det var kanske chokladsåsens fel.

Visst var den god, men inte alls som jag hade föreställt mig. Jag hade tänkt att det skulle vara en ordentlig smaksensation. Men jag älskar dom där pyttesmå marängerna.

Sedan i torsdags har jag gått in på mejlen ungefär varje timme för att titta om jag fått svar från min eventuella mentor. Men icke.
Men hon skrev faktiskt i torsdags vid 9. Så jag får nog lugna mig lite. Det är såååå spännande!

Nu går jag händelserna i förväg, men tänk om jag får ge ut boken i år. Då har jag uppfyllt mitt mål. (Jag avlade ett nyårslöfte om att jag skulle ge ut boken i år eller hitta ett bokförlag)
Då kanske min karriär börjar... Gud vad läskigt! Karriär...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du kan väll inte förvänta dig en smaksensation från Donken heller??!!!

2009-05-10 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0