Diverse

Äntligen börjar Vinterstudion igen! Nästa helg börjar det. Som jag har väntat. Det är mitt enda ljus i mörkret under dessa vintermånader. Då kommer även skidskyttet igång, och det är roligt.

När jag vaknade idag trodde jag inte mina ögon - Det var SOL ute! I november! Så jag passade på att åka hem till Runslingan med elrullstolen, för vem vet när chansen kommer nästa gång? Jag har hellre elrullisen här, eftersom det finns så mycket vägar och småstigar att gå med Engla. I stan finns det typ Vasaparken. I alla fall med mycket gräs.

När jag kom hem hit så passade jag på att gå ut med Engla på en ca 15minuterspromenad. Fast assistenten var med, så kändes det som vi var ensamma, eftersom jag skötte kopplet och kommandonen.

Nu har äntligen vi fått ett datum för USA-resan. Jag har letat upp det bästa priset, så vi kommer nog boka imorgon. Vi måste leta fram alla pass och leta reda på passnumren och sånt. Men vi väntar nog efter årsskiftet med att boka hotell. För någon månad sedan så fick jag ett mejl från HHonors (Hiltons klubb) där dom informerade om att dom skulle justera sina nivåer för en frinatt. Den första justeringen på 6 år! Och just nu har jag 3000 poäng för lite för en frinatt, så förhoppningsvis kan jag få en frinatt i USA om dom sänker nivån. Så jag hoppas! Snacka om tur isåfall...

Jag kanske har en liten pyssling som förser mig med tur just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0