Snacka om tur

Nyss, när jag skulle gå upp från fåtöljen, så kom jag på att jag inte hade tittat vad det var för post. Det var ett brev från tandläkaren, och ett som såg misstänksamt likt ut ett "vinnarkuvert". Ett sånt där vitt, vadderat kuvert med handskriven stil på. Då såg jag att det var från Frida Förlag, och tänkte att det måste vara den där tävlingen från Veckans NU som jag var med i för inte så länge sedan. Och - det var precis det jag trodde!!





JAAA! Dirty Sexy Money! Vilken tur att utlottningen var på andra säsongen och inte första, för den säsongen har jag redan. Så nu kan jag titta på det allra sista avsnittet som jag missade när det gick på teve!

Så nu är jag jätteglad. Snacka om bra tur jag har haft på sistone. För typ 1 månad sen så vann jag ju Andreas Carlssons bok som jag tävlade om på tv4 och sen det här! Man kanske skulle köpa en trisslott eller börja med poker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0