Stockholm

På fredag bär det av till Stockholm. Jag fick ett mejl från SJ Prio att mina poäng förfaller den 1:sta januar, och att jag hade poäng på kortet som räckte till en resa till Stockholm. Så då bokade vi upp fredagen. Huvudsaken är väl att jag ska äta på mitt favvoställe, TGI Fridays, men vi ska också hinna med att shoppa lite (förhoppningsvis) Men min shoppinglust har inte dykt upp än. Men när vi väl kommer till USA så hoppar den nog igång. Det är OMÖJLIGT att inte shoppa något där, för att inte tala om NY och Trumbull Mall i Norwalk! Så det är bra om jag inte hittar något. Å andra sidan är det tråkigt att inte shoppa något, men jag får ju spara pengar då.

När jag köpte biljetterna på SJ så fick vi en jättetrevlig tjej. Som vanligt när jag ska åka så har jag en del frågor, om ett speciellt tåg och så vidare. Inom, säkert, fem minuter hade vi alla biljetterna. Man blir så chockad! Man är så van att man måste förklara lite utförligt och att det tar längre tid. Man blir liksom "Hörde du det där?" för att det gick fort så knappt jag hann med i svängarna. Men det gick ju bra! Den bästa personen som jag har fått på länge på SJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0