Svinis

Jag är så himla trött på svininfluensan! Inte att jag har den, men jag är så trött på de sk "profetiorna" typ" Vaccinerar ni er inte kommer ni att dö förr eller senare" Istället för att skrämma upp oss, kom med riktiga fakta. Det stod i Aftonbladet för några dagar sedan: "80 000 smittade i Sverige hittills". Hur många har blivit riktigt, riktigt dödssjuka? Hur många har överlevt? Jag tror ju inte precis att det ligger 80 000 människor som är dödssjuka på sjukhusen.

Och, det står att 12 000 har testat influensan och att det inte ger några biverkningar. Då undrar jag om det har testats på olika riskgrupper? För hur kommer det bli för mig om jag vaccinerar mig? I Schweiz har de stoppat vaccinet till riskgrupperna, för dom vill ha mer information. Det vill jag också! Jag vill inte ha förlamningar eller hjärnskador av vaccinet! Och om man inte har blivit sjuk av vanliga influensor tidigare, vad säger att man blir dödssjuk av svininfluensan?

Ge oss riktig fakta - inte skrämselpropaganda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0