Toppen. Jävligt toppen...

Igår slutade min nya bärbara dator att fungera. Den fungerade perfekt dagen innan, och sen pang bom så hittade den inte operativsystemet. Så man kunde inte trycka på några knappar alls. När man startar upp den ser man en helt svart skärm med texten "System not found". Jävligt kul.

Så nu är det bara att skicka in den - IGEN! Det har redan varit två tidigare allvarliga fel på datan, och nu är det tredje gången gillt. 3 allvarliga fel - sedan april! När man har lagt ut 10 000 vill man att datorn fungerar. Som tur var har jag kört backup på mina böcker så dom har jag sparat. Och jag hade en fraktsedel från Webhallen också, så jag kan skicka in den direkt. (Annars får man vänta i typ 2 veckor på att dom ska skicka ut en fraktsedel.)

Så, för att sammanfatta: Det är alltid fel på någonting i Emmies boende. Är det inte att man måste riva upp golvet är det skrivaren. Är det inte skrivaren är det den stationära datan. Är det inte den stationära är det den bärbara datan, och det är där vi är nu. And it goes on and on and on...

Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0