Lördagsnöje

Igår så hade Dansbandskampen premiär! Jag har sett fram mot det, och jag var ganska taggad. Det är så kul att se på, lite småtöntigt sådär... Men då får man själv vara lite småtöntig och det är kul.
Det bästa bandet gick vidare. Det var bra, men jag saknar CC & Lee från förra året. Men ett av mina favoritband som åkte ut förra året kommer tillbaka och tävlar i år. Men tyvärr inte CC & Lee...

Igår efter Dansbandskampen så skulle vi koppla in mitt Wii och köra lite mariokart. Men det ville sig inte. Ljudet kom, men ingen bild. Så då kopplade vi in det i mitt rum. Det är så tråkigt att spela mariokart i mitt rum och min 20-tummare. Tjockteve dessutom! Men jag slaktade Linnea ändå (fast hon fick förstärkning av hennes kompis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0