Mina drömmar bara besannas...

Som jag förutspådde kommer Whitney Houston till Stockholm. Den 8 juni 2010 ger hon en konsert i Globen. Ni kan ju tänka er att man ringde! Biljetterna släpptes kl 09.00 den 16:e oktober, och jag ringde 10.49 den 16:e oktober. Så nu har jag biljetter! Hoppas det blir en show som heter duga, och att hon kör mycket gamla låtar. Jag blir sur om hon inte kör One moment in time, how will i know, the greatest love of all, i wanna dance with somebody, queen of the night och alla gamla godingar!

Undra vilken artist jag ska önska till Sverige nästa gång...

Först önskade jag Kelly Clarkson och sen kom hon. Efter Kelly Clarksom så önskade jag att Brittan skulle komma och det gjorde hon. Sen önskade jag Whitney Houston - och hon kommer!

Fan att jag inte önskade att Michael Jackson skulle komma för några år sedan! Jag var nästan gråtfärdig när Idol hade Michael tema. Det är så tragiskt att vi har förlorat en riktig talangfull ikon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0