Nytt!

Jaha, då har man ett nytt vardagsrum! Ett turkost vardagsrum!
Det blev jättefint. Det som återstår nu är bara att hitta lite lampor i fönstret och lite kuddar.
Sedan när det blir vår/sommar byter jag till lila.

Igår eftermiddag skrev jag ett bestämt mejl till JMs kundservice om mina dörröppnare. Dom har inte fungerat sedan i mars, och jag behöver ju att dom funkar. Jag har bönat och bett att dom ska fixa det, men jag får inga svar. Eller jo, typ två svar.

Jag luskade fram att JM skulle fixa dörröppnarna, så jag mejlade till dom och frågade b l a vem som var ansvarig och vem jag skulle vända mig till.

Sen imorse ringde företaget som skulle ordna det upp, och sa att de skulle komma någon gång i dag. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0