Oj, vad man har halkat efter!

Det var ett tag sen, men nu är jag här igen! Min gode vän Iceball har börjat blogga, och då saknade jag min blogg lite.
Det har hänt massa saker under den här tiden.

Den 3:e november ska jag träffa min mentor på bokförlaget. Jag antar att vi bla kommer prata om min ev framtid som författare, samt hur jag ska göra med boken. Så det ska bli väldigt intressant!

Jag har debuterat på catwalken. Det var inte alls planerat, utan jag hoppade in bara för att en modell hade hoppat av. Jag trodde inte jag skulle tycka om det eftersom jag inte vill vara så mycket i centrum, men det var faktiskt kul! Så nu ska jag vara med i en reklamkampanj som Funkisbyrån ska skicka ut till alla reklambyråer i Sverige. Det ska bli en stor affisch med de flesta modellerna, däribland mig! Alla får ett exemplar av affischen sen. Så känner ni någon reklambyrå som vill ha en modell, tänk på mig!

Här är en video från modevisningen. Modevisningen var i tre dagar så jag är tyvärr inte med (jag var med i en dag då modellen hoppade av), men jag är med på Funkisbyråns hemsida.



I fredags så fick jag spelet Mariokart med två rattar till mitt Wii. Fy fasen vad kul det är! Jag trodde rattarna skulle vara stora och klumpiga, men de var små och väldigt behändiga. Boxning, tennis och bowling är också kul. Plus också att det är bra träning (där man inte ens tänker på att man tränar!)

Nu inväntar jag Wii Sport Resort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0