Onsdag

Idag har jag suttit och planerat Newark - etappen av USA- resan. Har kollat upp lite hotell nära flygplatsen. Först tänkte jag bo på Hilton Newark, men när jag kollade på Google Earth så låg det ett Marriott - hotell närmare. Så nu blir det nog Marriott. Det var bra, för dom hotellen är ganska lika Hilton. Samma standard och samma pris (nästan, kanske ett litet snäpp bättre än Hilton)

Här är Sverige är det mycket mer status om man bor på Hilton. Jag trodde att det skulle vara dyrt att bo på Hilton i USA (för att inte tala om i NY), men det var det inte. T e x ett rum för fyra på Hilton Garden Inn i NY, på 26:e gatan, kostar ca 1400! För Hilton liksom...

Gud, jag måste se This is it på bio. Filmen går ju bara i två veckor, så man får skynda sig. Nästa lördag ska jag nog gå.

Idag läste jag i Aftonbladet att fansen var upprörda för att de hade hyrt in skådisar som spelade Michael, plus att filmen inte visade hur dåligt han mådde, och skulle därför bojkotta filmen.
Men jag, som var på väg att köpa flygbiljetter till London, för att se hans show, jag bryr mig inte om det! Jag vill se hur konserten skulle se ut. Sedan om det är skådisar ibland, so what? Då kan man titta på Youtube-klipp på honom istället.

Sedan så ska ju filmen som jag fattar det, fokusera på konserten, inte hur dåligt han mådde. Det är bra att vi fans får en chans att se hur konserten skulle se ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0