Pimpa vardagsrummet!

Idag har jag och mamma varit på Erikslund.  Eftersom jag inte har några mattor i hela lägenheten(förutom typ dörrmatta), så ville jag ha en rund matta i turkos i vardagsrummet under bordet. Så mamma kom och hämtade mig efter jobbet så åt vi därute och gick och tittade på mattor. Som en liten bonus fick vi mer saker.

Först var vi på Nisses. Vi hittade inget turkost där, men en jättesnygg lila matta. Vi gick runt i butiken för att se om vi kunde hitta nya gardiner.Så det slutade med att vi köpte 2 pack lila gardiner och fyra lila tofsar, typ som man har på kuddarna och så. Sen hittade vi tre st lila värmeljusstakar, så jag köpte dom med. Mattan var beställningsvara, så vi gick och tittade hos Mattbolaget innan jag bestämde mig för mattan.

Väl där hittade jag en rund turkos matta - i rya tror jag. Jag hade beslutsångest, så jag bestämde mig att jag skulle köpa två uppsättningar gardiner och mattor, för att kunna byta.
Jag tänkte att det var dom två mattorna jag fastnade för, så varför inte ta båda? Det blir nog en skön färgklick till vardagsrummet.

Så imorrn ska vi ut till Erikslund igen, och beställa mattan hos Nisses. Samt titta på turkosa gardiner.

Så man kan säga att jag har köpt två "nya" vardagsrum. En uppsättning på vintern, och en uppsättning på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0