Shopoholic 2010!

Jag ska slå på stort i april 2010. Jag ska shoppa sönder mig! Jag ska bräcka alla som är shopoholics! Istället för Beach 2010 så ska det bli Shopoholic 2010!

Jag har längtat efter en affär - Windsor - ända sedan jag köpte en balklänning och en studentklänning i USA, typ för 200 kr (tillsammans)! I Norwalk, där vi var, så slog butiken igen ganska direkt efter att vi hade varit där.

Så förra & förrförra året så letade jag om det fanns nån sån butik i NY, men jag hittade ingen. Men nu... Förra året fick jag nys om ett bra "mall" i New Jersey (av en chaufför). Så nu gick jag in på hemsidan och kollade på butikerna som fanns där. Där stod det - Windsor! Det fanns massa bra outlets, tex Payless outlet, aldo outlets, forever21 outlets, charlotte russe outlets, banana republic factory store outlets, calvin klein mm.

Gud, nu måste man ju omprioritera. Det räcker ju inte att vara i Jersey Gardens i en dag. Man hinner inte ens hälften på en dag!

Om man åker till USA så missa inte Jersey Gardens!! www.jerseygardens.com

Plus att jag har hört att dollarn nog kommer gå ner mer, eftersom USA är i så dåligt skick. Jag trodde dollarn skulle fortsätta uppåt, men nu dalar den igen. I fredags stod den i 6,78. Det var ju guld när dollarn stod i 5,90! Den får gärna krypa ner däromkring igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0