Hiss

Jag vill verkligen hissa en sak, som är otroligt gott!
Jag vill hissa färskpotatis på vintern! Det är jättekul att se personer bli så förvånade ut när man vill äta färskpotatis, fast det inte är säsong.

Jag upptäckte frysta färskpotatisar när vi hade det på julbordet, och det var jättegott! Smakade inte alls annorlunda mot de "vanliga" färskpotatisarna. Och, jag om någon, borde väl känna skillnad... (Okej, skillnaden var marginell, men dom är fortfarande lika goda. Så nu kan jag få mina favvo-potatisar året runt.

Finns på Ica MAXI.
Har kollat både Coop Extra och Ica på stan, men ingen lycka där. På MAXI har dom verkligen allt. Gud vad jag tycker om den affären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0