Jag spyr!

Jag spyr på min dator! Eller min och min, min lånedator. Den är så seg. Till och med min jättesega stationära dator kan man spela bättre på än lånedatorn. Men men... hoppas jag snart får tillbaka en ny dator.

Åh, ikväll börjar Glee igen! Jag är helt fast. Den serien är så bra! Den har gått bra i USA också så förhoppningsvis får Glee fler säsonger. Den som inte blir glad och känner sig sådär "mysig", den personen måste vara av stål.
En sån mysig serie har jag verkligen saknat. High School Musical försökte sig ju på temat musik-dans-drama-komedi. Det funkade tydligen i USA, men inte alls för mig. Så Glee var verkligen jättevälkommet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste vara gjord av sten. :P Tycker inte alls den är så bra. Rolig ibland men vissa av sång-scenerna är ju bara pinsamma!

2010-01-08 @ 00:28:36
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0