Säga vad man vill men jag är en jävel på att hacka daim!

Idag jobbade Idaho så vi gick och bowlade, som vi alltid gör.
Sedan, när vi bowlade så gick det rätt bra. Jag fick två kvar rätt ofta på samma ställe - och jag slog ner dom på exakt samma sätt. Dom stod en bit ifrån varann (som ett mål + några cm till mellan käglorna). Och först slog klotet ner den vänstra käglan, sen hoppade klotet lite åt sidan och slog ner det på högra sidan. Jag fick säkert ca 5 såna.

Sen vi kom hem vid 5 så har jag hunnit duschat, lagt en sista touch på boken och skickat iväg den och gjort en daimglasstårta. Jag är en riktig fena på att hacka daim! Så nu sitter jag i fåtöljen för lite film. Sommaren med Göran väntar. Det ska bli skönt, man blir ganska slut i huvudet efter man varit på Strike, med ljudnivån och alla ljus och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0