Videomaraton

Igår så hittade jag en del videoband hemma. Eftersom det bara är jag som har en VHS i familjen, så tog jag med dom hem. Idag så tittade jag på dom. Ett var märkt "Akilles" som lät intressant. Jag tittade på videon, och det var delvis filmat på när Akilles tävlade, när han löshoppade och hans avelsprov. Han var så fin och så snäll!

Sedan tittade jag på min julkabaré med klassen. Jag var väl typ 12 då, tror jag. Det var kul att se alla igen - och att vi var så små!
Några var definitivt lite teaterapor!

Sen hade jag plockat med mig "Kuta och kör". När jag var mindre så älskade jag den filmen! Har inte hunnit titta på den än, men tids nog.
----------------------
Jag var så förbannad igår för att Robinson sändes vid 8 istället för Made In Sweden och Glee! Glee är min absoluta höjdpunkt på veckan! Lyckligtvis kunde man se det via nätet, så jag såg 2 avsnitt. Den serien är så mysig!

Jag kan inte låta bli, så här är min topp 5 lista av Glee-framträdanden:














Jag hittade inte Gleeframträdandet, så det blir en liten liveversion istället


(Varför kunde inte han var där när JAG var i Bryant Park?!)

Jag glömmer aldrig känslan när jag såg dessa nummer. Dom har med så bra låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0