Besviken & tom

Jag känner en väldans tomhet efter OS, vad ska man nu titta på och glädjas med?

Men alla bra serier börjar ju nu, så det är en liten räddning. Utom Glee. Jag vill att det ska börja igen! Jag har abstinens! 
Annars var det kanal 5 för hela slanten igår kväll. Först var det Dating in the dark vid åtta, sen Desperate Housewives och sen dubbelavsnitt av Cougar Town. Jag hoppades mycket på Cougar Town för det är ju Vänner - Monica... På reklamen såg det inte så bra ut, men jag hoppades ändå att den skulle vara bra.
Men vilket magplask! Den var ju inte alls bra. Det är en sån där serie som man inte ens slötittar på. Man tycker ju att Courtney ska ha snappat upp lite tips från Vänner - gänget, men icke... Så tyvärr, ingen mer tittning på det för mig. Det blev lite American Idol istället, det funkar alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0