Frosseri

Min lyckodag! Jag är överlycklig!
Jag har letat efter gröna kärnfria vindruvor från Sydafrika jättelänge. Det finns alltid vindruvor från Indien och Argentina, men aldrig från Sydafrika, som är godast.
Så när jag var på väg till HudBalans så smet jag in på Hemköp för att titta om de hade druvor från Sydafrika. Och de hade dom, fast det var 50% röda vindruvor och 50% gröna i förpackningen. Jag köpte den och sen fick jag syn på jordgubbar! Och de kostade 10 kr! Så här tidigt brukar inte jordgubbarna vara så goda, men de här var så billiga så jag provade. När jag skulle gå hem från HudBalans så smakade jag en jordgubbe för att se om dom var goda eller äckliga. Jag skulle kunna bli hög på jordgubbslukt! De luktade jättegott och dom var jättegoda! Så jag gick förbi Hemköp igen och köpte 2 förpackningar till.

Så nu har jag så det räcker idag i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0