Snart så...

Det ska bli så skönt att åka till USA, faktiskt nästa fredag. Först ska vi till Norwalk, och där känner jag mig verkligen hemma. Det är en riktig mysig och trivsam stad. Sen fortsätter vi till storstaden NYC i några dagar. Det ska bli kul, speciellt eftersom våren är på ingång därborta och här har vi denna jävla SNÖ! Tänk att bara dra på sig kjol, en topp och slip in, och bara gå ut. Härligt!

I lördags var det dags för bowling igen. Jag tyckte det gick ganska dåligt för mig, och att jag inte skulle kunna slå 166 som jag fick förra gången. Men, fast det gick så dåligt, så fick jag 178, och jag spelade inte ens så bra. Det fanns flera saker jag skulle kunnat gjort annorlunda. Men jag hade en jävla tur på många slag, och spärrarna glömmer man ofta att de ger så bra poäng. Det coolaste var ändå när jag skulle ha ner tre käglor som stod i bredd med några cm emellan. Klotet gick rakt på käglan i mitten och sen bara vikte de andra ner sig, det var kul. Få se om jag lyckas slå 178 nästa gång om några veckor, eftersom jag åker till USA. Då får jag inte heller se snyggingen på bowlingen på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0