YES!

Igår så kände jag verkligen hur laddad jag var inför bowlingen. Det pirrade i hela kroppen och fingrarna kliade. Jag var så tokladdad. Varför vet jag inte, det kändes bara så bra. Den känslan visade sig vara helrätt, för jag fick 202 på en serie! 202! Asså gud, det är ju typ jättebra! Jag trodde knappt mina öron när Idaho sa att jag fick 202! Det var så coolt, för strikarna jag fick... Käglorna bara vek ner sig, det var sånt flyt... Så ska en riktig strike se ut! Sen när vi skrev ut resultaten så tittade jag på min första serie. Det var antingen ett snestreck i andra rutan eller ett kryss i första. Det såg så fint ut. Plus att jag fick en McDonalds glass. Jag och Idaho har kommit på en liten rolig grej, att den som får över 172 poäng för en glass av den andra. Men hon kan kvitta glassen om även hon gör 172 poäng. En rolig grej liksom.
Eller, förut när jag var med i bowlingklubben på Bellevue så sa pappa jämt att om jag får över 150 så köper han en glass. Men för oss är 150 lite för lätt... Det ska vara svårt att komma upp dit, men inte omöjligt.

Men vi har fixat så vi kan ha både mitt och Idahos klot på Strike så slipper vi släpa varje gång. Idaho är nog mycket bättre när hon får sitt eget klot, så då blir det nog mycket mer match och mycket mer jämnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0